Sunday, March 13, 2005

Presentation 50%

esok dah start presentation MI.. cuak giler.. dup dup! dup dup! tp still bole bertenang juger.. tak saba nak balik johor.. jumpa org2 yg aku sayang.. kat situ aku jumpa ketenangan.. aku lebeh rela bangun pagi masak sarapan, baso baju, sidai baju, kemas umah, masak lunch, baso kete dr buat fyp nih.. heheehe..

20hb Mac nih member skolah aku, Zamzalmy kawen.. kire dia first dak laki batch aku yg kawen dulu.. aku dah konfem pegi.. dak2 utm pon pegi.. aku ade tanyer dak2 lain; keri, karl,suriani, ed, ruza, halim, marikh n ijad (masing2 mewakili univ mmu, upsi, kuittho, utp, um, n ukm).. nampaknye dorang bizi ngan exam.. tatau la sape lagi dak pompuan yg pegi.. takkan aku, ogy n awed je? harap2 nnt ramai jer yg pegi..

nak jumpa danny.. yeyeye.. nak naik ninja pegi bersiar2 kat Tg. Piai n Tg. Bin.. heheheh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails