Friday, February 13, 2009

altamis dah jalan!

ALHAMDULILLAH!

semalam klas sampai kul 2.30pm jer coz last lecture cancel sbb lecturer miting. dunno y aku terasa sgt nak balik sg.buloh so aku tepon mr.gits utk amik aku. kebetulan plak PIL baru sampai paginye. mr.gits bawak altamis sekali time amik aku. isk baru 3 hari xjumpa, rasa cam dah lama xjumpa anak. aku nengok altamis makin besar. tapi yg buat mood aku down sbb anak aku selsema & batuk yg mild. even mild pon aku tetap xpuas ati ngan encek suami. selama aku jaga xpernah pon, ulangan TAK PERNAH pon sakit ni tetiba baru tinggal 3 hari suda kene sakit. sepanjang hari smalam aku membebel sbb SANGAT2 xpuas ati ngan encek suami jaga altamis. ape yg aku tau, since i got into IPIK, jadual kehidupan altamis pon banyak berubah cam timing dia bangun, brekpes, nyusu & tido malam. aku rasa these factor ade juga kene mengena.


PALING AKU SAKIT ATI sbb mr.gits xbgtau langsung yg altamis tu xsehat. dia kata tammo aku risau tapi please taking this seriesli bout MOTHER INSTICT occay! patut la naluri aku beriye2 teringatkan anak cam ade samting wrong. sian sikenit. camne la aku nak stadi bebaik kalo sedari skang ni aku dah asyik risau pada tahap penjagaan si altamis oleh orang2 yg dipertanggungjawabkan. tensen la :(


bydway, aku still rasa eppy & teruja! genap 13 bulan umo altamis, dia dah pandai jalan!!! *claps*claps* ni pon salah satu sbb y instinct aku soh balik umah. rupenye altamis dah nak berjalan sendiri. last night ekceli bende ni happened. sian ayahnye xdapat tengok the moment. huhuhuhu. aku xamik pon bidio. biarlah tu jadik kenangan dlm minda aku jerk :)


nota.kaki:-
skang ni aku TERPAKSA-RELA membeli/mencari raket tenis & bola (kene brand WILSON ocay!), sut PJ kaler putih suci & even kasut pon nak yg style utk badminton tu. ni gara2 nama aku disenarai-masukkan dlm permainan tenis. ARGHHHH!!! sgt tensi sbb duwet kuar laju cam air terjun sejak masuk maktab ni. dah la wajib! ade markah! huwaaa!!! nape aku xdapat badminton T_T last aku main tenis adelah 10 tahun lepas. dah karat2 dah ni skill. isk isk T_T

No comments:

Related Posts with Thumbnails