Sunday, February 29, 2004

SAKIT HATI

Heaven playing : Heaven.mp3 by DJ SAMMY Heaven 2002 M O R E J U T A R I A A A A ! ! ! semalam seharian aku melepak kat bilek dania.. teh tader; mebbe gi swimming ngan roy coz aritu dia kate dia nak pi sane.. beshnyeh pi swimming.. i wish oneday aku pon dapat jejak gak kat swimming pool tuh.. hehehe.. kalo dah sampai bilek dania, paham2 jer la ape tujuan aku.. yeahhh meh main more jutaria!!! bende tu cam addicted plak.. agaknyeh camtu la eh rasa main judi nih.. sekali main, nak lagi dan lagi dan lagi dan lagiiii.. smalam aku lawan ngan dania berdua jer.. hahaha kali ni aku plak menang besar.. dania kene isytihar muflis.. kui kui kui.. pastu aku jadik tutor jap pada dania.. ajo dia buat blog kat blogspot.. pastu mlmnye main lagik game more jutaria tu.. haihhh kalo ita ade, musti bad luck utk org lain.. ita ni ade bela polong agaknyeh asyik menang jerk.. pastu dlm kul 1 camtu danny tepon.. rupernyeh dia kat pasir gudang tgk sprint test!!!!! arghhh terbakonyeh hati aku nih.. pastu ngadu plak wallet dia ilang..erghhh makin berasap2 la paler otak aku dengar.. perang beso gak la mlm tadik.. dah aa pegi tak bitau aku.. pastu tak gayut lame2.. mane tak tensen sbb danny dah janji nak gayut mlm tadik.. arghh nenonggg!!! nenonggg!! tolon tolon panggey bomba.. hati aku terbako teruk nih.. masakkkkkkkkk

No comments:

Related Posts with Thumbnails