Monday, February 23, 2004

C'mon
playing : Here In My Room .mp3
by INCUBUS
A Crow Left To The Murder
February 3, 2004



arini...wat aper yeh???
aku bangun awal arini...matlamat utama adelah sbb nak menyental baju...hihihihi...meh aku kongsi cara2 nak membaso baju yg tepat lagik marveles...
(a) memula kumpulkan baju2 yg sepatutnyeh campak dlm baldi
(b) pastuh amik serbuk pencuci dan taburkan ke dlm baldi (Koa Attack amat bagus sekali *pomot*)
(c) angkut baldi pi blek air dan masukkan air dlm baldi secukup rasa
(d) biarkan baju direndam sejam (utk kasik peluang kotoran degil melarikan diri sebelom diberus)
(e) sementara tunggu sejam, pegi la ngadap pc dulu
(f) masa utk menyental!!! hiyarghhh!!! debushhh*debushhh*debush*
(g) bilas plss...
(h) tadah air separuh baldi dan masukkan cecair pewangi *SOFTLAN* mengikut citarasa memasing
(i) sekali lagi..biarkan sejam...
(j) ok bole dah pi sidai...

pas baso baju, cam biasa aa serfing2 internet... alaa buhsan lagi arini...sib baik ade komik shin chan yg aku pinjam dr inaz semalam... skang nih aku suka baca komik shin chan...eventho lukisan dia buruk tp citer dia besh...eeii geram kat shin chan yg bongok tuh...kekekekeke...lagipon citer shin chan ni bukan takat lawak jer tp ade unsur2 kekeluargaan...so komik ni tade la ade unsur negatip jer...tetengah bace komik tu, bole ke mate aku jadik berat sgt...haih la...bukan sbb komik shin chan tu buhsan tp tatau la nape bole ngantuk...aku cuba gak bertahan tp last2 terlelap tanpa sedar...bangun2 jer dah dekat kul 2 ptg!!!

time ptg tade watper pon...membuang masa jer lebey...mlm nyeh plak si sepon tepon...nak pinjam notes e-com...grup aku si fazlin yg setelkan bhgn documentation so cam aku tak amik port sgt ape yg kene anto esok...heheheheh...

wewewewewewewewewee windu danny...

No comments:

Related Posts with Thumbnails