Saturday, February 28, 2004

SETULUS HATI

C'mon playing : Here Without You.mp3 by 3 DOORS DOWN Away From The Sun November 12, 2002 S E D A N G K A N L I D A H L A G I T E R G I G I T . . . alhamdulillah...aku dah berbaik balek ngan danny...sebenarnyeh aritu kitorang gado pasal bende yg tade la remah sgt & tader la penting sgt...pasal hal ape, biar la jadik rahsia umahtangga kitorang...kekekeke...erm, tak sangka danny pandai jugak pujuk...ingatkan jenis tade perasaan...masa gado tu lame jugak aku merajuk; mendiamkan diri.. tp baru masuk 2 hari danny dah tepon mintak maaf.. dia kate dia risau tengok aku berdiam jer.. heh tak sangka perasan jugak danny yg aku merajuk ngan dia.. aku sebenarnyeh dah cair masa dia pujuk awal2 tp sajer jual mahal.. kekunun merajuk dasat la nih.. besh ape kene pujuk nih.. hihihihi.. lagipon danny bukan jenis yg senang utk pujuk2 orang nih.. hihihihihi.. pejam celik pejam celik.. dunia terus berputar dan masa terus berlalu.. dah masuk 4 tahun aku ngan danny.. syukur pada Allah.. semoga kitorang akan terus bersama selamanya.. biler aku renung balek ke belakang, macam2 bende dah berlaku sepanjang 4 tahun tu.. tp skang aku mampu utk tersenyum.. aku rasa amat bahagia.. biar la dulu macam2 kesusahan kitorang hadapi tapi berkat kesabaran, alhamdulillah keadaan bertambah baik.. biar la aku dan danny jarang berdating, biarlah kadang2 aku terpakse frust menonggeng menahan rindu, biarlah duit syiling aku abeh dek bergayut kat pablik phone (tu pon jarang seminggu 1-2 kali jer), biarlah air mata aku selalu mengalir menahan sayu melihat org lain berkepit tapi semer tu ade hikmah.. pada aku itulah rahsia kemanisan berchenta nih.. sbb semer ni buat kitorang makin menghargai diri orang yg tersayang.. lagipon aku ade kawan2 yg ceria.. yg suka berhot gossip.. yg suka buat lawak spastik.. yg suka gelak2 cam dunia nih kitorang yg punye.. semer tu buat aku eppy.. sekurang2nye aku dapat melupakan beban tekanan dalam diri nih.. walaupon kehadiran dorang terhad hanya waktu siang tp memadai la.. sbb biler malam adelah ruang dorang ber'private' plak.. aku tak kisah.. asalkan aku tau maseh ade insan yg menyayangi dan menghargai aku.. dan semangat itulah yg aku pegang utk aku teruskan kehidupan atas muka bumi Allah nih.. timer kaseh kengkawan.. timer kaseh semer.. What's Your Element wind
You're Elemant is Wind. You're light-hearted, care-
free, kind, sensative, and mysterious. You have
friends and most absolutely love you. You can
be calm and soothing one minute and ragging in
anger the next so no one wants to get on your
bad side. You're beauty is inspiring and
magical. Wanita.... Seorang wanita umpama... Sekuntum bunga ditaman... Segar mewangi dipelusuk dunia... Setulus kasih sesuci embun Lembut wanita kerana tutur katanya Mesra wanita kerana senyumannya Cekal wanita kerana beraninya Patuh wanita kerana setianya Sabar wanita kerana imannya Kasih wanita kerana belaiannya Lemah wanita kerana airmatanya Ikhlas wanita kerana simpatinya Dendam wanita kerana cemburunya Sayang wanita kerana sifat keibuannya Tanpa wanita lelaki lemah... Kerana wanita lelaki kalah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails