Wednesday, February 25, 2004

C'mon
playing : Kyoukara Ashita He.mp3
by MATSUSAWA YUMI
GateKeepers TV Original OST
2002



sedeh...
waktu ini aku dilanda kesedihan...aku cuba buang jauh2 perasaan ni tapi gagal...aku masih terngiang2 akan kehilangan dia...siapa yg tak sayang dia...selama 3 tahun kami bersama...dia sentiasa berada di sisi aku...waktu aku gembira, dia menjadi saksi; waktu aku berlinang air mata, dia juga menjadi saksi...walaupun dia tidak byk membantu tapi dia pendengar yg setia...tidak pernah jemu akan bebelan aku...aku sayang dia! waktu 3 tahun bukan satu jangka masa yg pendek...terlalu byk bende yg kami kongsi bersama...rahsia aku adelah rahsia dia... kenapa dia harus tinggalkan aku dlm waktu2 aku masih memerlukan dia... orang kata sebuah pertemuan pasti akan berakhir dan kite mesti bersedia utk berpisah...tapi bukan saat ini!! aku masih belum sedia lagi...kenapa mesti dia??? terasa kesal hati ini...terasa pilu perasaan ini...aku tak mampu berbuat ape2 utk dia...aku tak dapat menolong dia pada masa yg memerlukan bantuan aku... adakah aku hanya batu yg kaku hingga terjadinya begitu? tidak!!! aku sudah cuba...aku sudah berusaha...tapi semuanya berlaku dlm sekelip mata...di hadapan mata aku sendiri!!...waktu itu ingin saja aku meraung...ingin saja aku menangis sepuas2 nya tapi aku tak mampu...aku hanya mampu terkedu...

utk dia; aku memohon kemaafan...aku hanyalah seorang insan yg lemah yg tak mampu menyelamatkan mu...ingin saja aku memutarkan masa...kembali di waktu2 kita bersama...silaturrahim yg terjalin 3 tahun sudah cukup menghasilkan ikatan yg kukuh...mampukah aku mencari pengganti yg sama seperti dia? fikiran aku masih kecamuk... mungkin aku masih tidak dapat menerima hakikat pemergian dia...sewaktu pergi ke kelas ptg tadi, langkah ku longlai...duniaku suram...aku cuba ketawa; utk menutup kesedihan aku...tp ingatan aku masih terbayangkan dia...apatah lagi bila melihat barang peninggalan dia...barang itu kelihatan kaku dan tidak berseri;...sejak pemergian dia...aku sayu...

apa yg aku harapkan dia aman di alam yg lain itu...akan kucuba menerima takdir dr tuhan ini...semoga aku akan terus tabah meneruskan hari2 yg mendatang tanpa dia...

luahan ini ditujukan khas buat filter monitor aku yg telah selamat pecah berderai petang tadik sbb waktu angin kuat, langsir tersangkut kat filter monitor aku nih so menyebabkan filter ni jatuh pecah dan aku tak sempat nak selamatkan filter aku tuh!!! huwaaaaaa!!!!!~ skang yg tinggal rangka filter ni jer..tak sampai ati plak nak buang..so aku sangkut balik kat monitor aku nih...lawo jugak jadik perhiasan...ngeh ngeh ngeh!!~

No comments:

Related Posts with Thumbnails