Saturday, February 21, 2004

GOTHIKA

THREE playing : Hole In The Head .mp3 by SUGABABES Three 2003 today is wonderful day... as usual tunggu danny kat komuter serdang..lambat lagik mamat nih..hangin satu badan...kul 11 lebeh baru danny sampai..alasan dia bas lambat sejam..aku tarik muka masam..malas dah nak dengar alasan dia..dah tau nak kuar deting tu, ready aar awal2..kalo bole pas subuh dah tunggu bas..kui kui kui~ sampai jer mines, danny kuarkan duit dulu..maklum ler elaun dia dah masuk..hihihi..bole la aku ngecek sket :P..then pi cek movie yg available lat TGV mines tu..wahh sib baik citer Gothika kul 12.30 so sempat la kitorang beli tiket..so sementara tunggu 12.30 pegi makan dulu.. biler masuk, tak ramai org kat dlm tuh..ni yang aku suka tgk movie kat mines coz tak ramai org..otak pon tak sesak banding ngan klcc & midvalley..dah la senang dpt tempat duduk besh n perfect view..ayarkkk sejuk sungguh dlm tgv tuh..eventho aku pakai baju lengan panjang pon tp still brrr~brr~brr~danny lagik aaa..hahahah padan muka dia!!..for me storyline gothika not bad la..it can bring us together into its mood..byk adegan terkujat-terkujat..erghh aku siap tutup mata biler kene time saspen..sib baik tak bawak bantal ngan selimut sekali..hohoho!~ paling aku tak dapat luper, masa scene mirinda (halle berry) kat farm pastu ade budak pompuan peluk dia dr belakang tu, aku menjerit sekuat ati!!~ boley ke? semer org tengok aku..arghh camner aku bole terjerit nih?? aku pon cam tak sedar menjerit..dah ler aku sowang jer jerit..eiii tebal sungguh kulit muka aku time tuh..mebbe aku terlampau khusyuk sgt kot cam aku sorang jer yg ade dlm tgv tu siap jerit2 gituh..kunun feeling abes..hahahahaahha!!~ danny sengih jerk..dia cakap dia pon hampir2 putus napas masa aku jerit sbb terkejut..hehehe sori la danny..sori everyone yg dlm tuh jugak :D arini semer danny sapot..dr makan, movie dan beli komik..kalo tak nak beli baju gak tp cam nnt la..tunggu ujung bulan..hehehe..sebenarnye ade satu baju ni aku berkenan tp cam mahal so aku tangguh kan niat nak beli baju tuh..tgk la kalo ade duit lebey baru bole pikir balik..hmpp baju, kasut utk prektikel lom beli lagik..cewahh semangatnyeh aku :P ptg tadik mak ade tepon..dia cakap dia kat tempat keje..tu misti mak on-call tu sbb tak balik..mak tanyer dah bace doa akhir tahun 3x lom? ahh!~hampir2 aku terluper..sib baik mak ingatkan..maseh yeh mak..pas solat maghrib lak bace doa awal tahun 3x..alhamdulillah..selamat tahun baru pada muslimin & muslimat semer!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails