Friday, February 13, 2004

Life For Rent
playing : Indian Flute.mp3
by TIMBALAND & MAGOO feat. Sebastian & Raje Shwari
Under Construction Part II
Sep 23, 2003



arini aku byk buang masa..aku gegiler tade mood..tah la ape nak jadik ngan aku nih..sebenarnyeh tensen gak ngan MI nih..tah hape² lecturer nih..janji tak serupa bikin..kunun bz ler ngan dak² final year delta tp takkan dabel standard ngan kitorang dak gamma..dah la submission due next week..tp idea tak konsat lagi..haih risaunyeh..tapi aku gamble jer la..ape nak jadik, jadik ler..takleh dah nak pikir ape..serabut dan blank..

danny dah selamat pegi melaka..hmpp rindu plak tetiba..semakin jauh ler plak..dan tetiba jer aku cam rasa jeles dia pi kat KUTKM..bukan ape tapi coz kat sane ramai student pompuan..hehehehe..dah aa tadik danny tepon ckp umah sebelah dia student pompuan MMU yg stay..erkk makin tambah² la aku jeles..cisss!!~

akhirnyeh aku success gak buat diari kat blogspot nih..setelah berhempas pulas gituh..hak hak hak!~ ni ler aku..biler tensen, aku suka explore coding ngan scripting..tapi aku tader la tere mane pon..stakat yg basic² jer..arghhh!!~ keje banyak sebenarnyeh..ngan MI, e-com, media law midterm next week!!! harus terganggu kesihatan mental otak aku camnih..

No comments:

Related Posts with Thumbnails