Tuesday, January 20, 2009

Altamis dah fully FM

anak bujang ku ^_^

did i mention earlier yg altamis dah fully FM? yup he did.
aku beri dia skang enfagrow A+. alhamdulillah so far seme nya okie sajos.



bukan aku sengaja stop BF. ade cerita di sebalik kejadian. dan seme ni bukan aku yang minta. Altamis yang tammo bf! betol la, aku x tipu k. korang bole baca all dis entries sebab musabab aku finally stop bf.


dah la time tu aku eppy sangat sebab my ebm mmg banyak gilos. sgt seronok direct bf & pumping. but again kita hanya merancang & all the ketentuan terletak pada yang Maha Esa. bila Altamis rejected my b**bs & only want bottle, production ebm aku drop drastically. bila pump pon dah x semeriah dulu, keadaan ni buat aku tensi & ni pon turut menyumbang ke arah penurunan prestasi susu badan.
muka blur-blur comey

aku sendiri still tertanya2 nape Altamis tetiba rejek b**bs aku. kadang2 ade gak prasangka buruk terhadap bbsitter altamis which i thot might gave him FM time dia jaga sbb slalu aku bekalkan 4-5 bekas of 3oz ebm slalu xabes. sebab tu la agaknya altamis makin suka FM. tapi aku istigfar cecepat. mebbe perasaan aku jers. mebbe dah sampai situ takat ni je dia nyusu badan. at least aku syukur altamis stop bf secara natural; bukan aku yang stopkan. alhamdulillah dia nyusu badan xklusif selama 9 bulan. xpe nnt next baby aku akan try selama yang boleh! *smile*
skang suka buat muka geram camni

nak tau perasaan aku time terpaksa stop bf? sangat SEDEH! yela, selama ni hanya kita yg bekalkan khasiat terbaik utk anak, dia asyik bergantung dengan kita, the bonding mmg sangat terasa. time tu aku rasa bangga sebab aku adalah sumber prior pada altamis. tengok dia melekap time nyusu sangat sentimental. seme tu dah past. skang ni; even now! tiap kali aku masuk baby room (utk tuko diaper) perasaan sedeh tu misti menusuk dalam hati. sbb dulu i used to bf him dalam tu kan. skang baby room hanya untuk aku tuko diaper dia je. SEDEHNYEEEEE!


bila fm ni mmg sgt banyak cerita. kene bawak itew ini. haih byk plak keje. dulu senang je; bawak badan sajos. banyak beza kan?

No comments:

Related Posts with Thumbnails