Monday, January 19, 2009

Saya TERPAKSA...

kekejaman Israel mmg melampau. saat ni aku nak je seru supaya Adolf Hitler bangun dari kubo & memerangi orang2 yahudi yg memang x sedar diri tu. zaman hitler tu dah almost 90% orang yahudi dihapuskan. saki baki yg selamat ni la telah membangunkan semula puak mereka dan merampas tanah2 orang Islam pastu claim tanah diorang. bit by bit diorang ni sebenarnye cam api dlm sekam. merampas sket2 tanah orang Islam. eeiii aku benci! aku benci US! aku benci singapore jugak! so aku buat apa yg termampu. aku listkan barang2 yg selalu aku guna tp kepunyaan US & disalurkan kepada israel celaka itew. small action tapi worth it. lebih baik kita semua sokong barang2 buatan Malaysia sendiri. tolong bangsa sendiri dari kita bangga2 kan produk2 yg membantu Israel membenam agama Islam sendiri. BELILAH PRODUK BUATAN MALAYSIA k. ni list barang2 yg selalu aku beli & in the future xkan beli (INSYA-ALLAH). VIEW complete list


PRODUK BAYI:
Heinz food
Johnson & Johnson
(yeay enfagrow dr mead johnson bkn J&J produk : Mead Johnson & Company was founded in 1905 in Jersey City, New Jersey, by Edward Mead Johnson, Sr. E. Mead launched his business after leaving Johnson & Johnson, which he had co-founded with his brothers.)
Huggies (sib baik Altamis pakai Petpet)
produk Disney
Toys R Us


MAKANAN:
Coke, Fanta, Sprite, Sunkist & adik beradik mereka
Burger King
Dunkin Donut
Dominos Pizza
KFC
KitKat
Maggi
McDonalds
produk Nestle
produk Pepsi
Pizzahut
Starbuck
Subway
Chilies Hardees


PAKAIAN & KECANTIKAN:
CK, DKNY, Giorgio Armani, Hugo Boss, Ralph Lauren
GAP, Old Navy
Timberland, Levi's, Tommy Hilfiger (padan muker suamiku ngeh ngeh ngeh!)
Bennetton
Clinique, Estee Lauder, Loreal, Lancome
Garnier, Maybelline, Revlon


ELEKTRONIK:
HP
AMD & Intel (buat masa ni xde alternatif lain)
Motorola
Nokia (uish kene beli hp baru ni >:))
Siemens


LAIN-LAIN:
Carre4
TESCO
Kotex
Kleenex
Kiwi
Ambi Pur
Colgate


and last but not least ARSENAL; faveret team aku!!! (encek suami menghasut supaya menyokong MU seperti dia)

No comments:

Related Posts with Thumbnails