Tuesday, March 02, 2004

ade 3-4 perkataan yg aku nak sebut skang ni....
HANJENGG!!! LAHANATT!! BABIII!! SIALLL!! BODOOO!!!
saket ati aku.. ikutkan nak ajer aku santau keling seko tuh.. bahbii.. cam sialllLLl.. org dah kasik keje tu buat aa tongonggg!!!~ dah aar buat documentation main cut n paste dr lec notes.. ni soh buat mokap pon bercapok.. one more plss; Hanjenggsss!!! last2 sape yg kene buat? aku jugakkkkkkk siallLL.. dah aar tak dtg class e-com.. mampos la ko.. pasni aku ngadu ngan ms rina ko tak buat keje..selama ni FAzlin byk backing keling seko tu atas dasar member..kalo ikut hati busuk aku nih, nak ajer aku citer dr A-Z pasal keling tu kat ms rina..baru dia tau kulit sape lagik puteh.. sib baik ade Ira tolong kasik idea utk redo n polish balek mokap website e-com tuh.. selama ni just aku, Ira n Fazlin jer yg bersungguh.. tu minah seko anak si incik S tu pon sama laa.. padahal dia designer.. langsung goyang kaki.. hellooww ko ingat ko lawa sgt ke kitorang nak kasik ko xcuse.. tadik masa ms rina soh redo mokap website tu, anak incik S tu cam nak ngelak2 yeh.. lahanatnyeh.. so for da sake of ma grup, nak tanak aku yg terpakse offer diri utk redo semer tu!!! warghhhhh.. tensen siot sebenarnyeh.. lantak aa org nak kate ape.. aku kalo dah marah, semer perkataan mulia semer kluar.. sib aarr.. dulik ape aku.. bangsatt.. opss terkeluar lagik.. pasni aku nak switch position.. malas dah aku nak jadik programmer.. nak soh si keling n anak incik S tu jadik programmer.. nak sgt haaa hammbekkk ko!! lagik satu aku tensen sgt sbb aku lapo.. stress giler zahir batin aku buat keje dlm keadaan lapo.. buat website tu pon cam dlm emo.. wahahahaha.. sib baik aku sempat siapkan by 3 pm.. servis baekkk punye; CEKAP AMANAH BERSIH.. pas anto mokap tu terus aku laju pi HB2.. skang aku suka mkn HB2 coz ade lauk pedas2.. sanggup tu aku redah sengsorang pi HB2 semata2 nak mkn pedas.. hahahahaha!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails