Wednesday, March 10, 2004

Alhamdulillah....

utk arini keje MI aku buat website tu dah siap..pas submit MI nnt, terus la berdesup buat media law plak.. ape2pon skang aku rasa cam agak lega sket.. fuuuhh semalam sejuksss gilerss maa.. series sejuks.. cam dok ober sea plak.. even aku dah pakai sweater pon still sejuk tu sampai ke tulang.. so aku dah pakai sweater pon terpakse berkubung dlm blanket sekali.. sambil buat assignment depan pc.. rugi aar semalam tak dpt tido gara2 nak siapkan assignment MI ni.. dah aa kalo tido mmg masyuk la.. syok abeh jer.. harap2 arini pon sejuk so bole la aku qada tido aku.. tapi tu la.. biler buat keje dlm keadaan sesejuk camtu, aku cam stress jugak.. sbb sejuk dan itu akan membuatkan badan aku agak kejung.. otak pon beku so smalam aku aku buat keje agak slow aa.. tak ske gak camtu sbb cam paler aku rasa saket n pening coz terpakse perah otak dlm keadaan winter sonata.. aku agak puas ati aa ngan website aku walaupon sebenarnyeh aku rasa bole buat lagik baik.. ahaks! silap aku jugak sbb start last minutes.. tp sib baik aa cam 60% dr plan asal berjaya dibuat.. mission succeed dudd.. thanks to myself coz tak cepat give-up.. hohohohohohoo!!~ ikutkan aku dah agak give-up gak area2 kul 4 lebeh.. perghh mata aku ni mmg tak tahan godaan katil.. mmg aku dah terlelap tp sib baik just for 15 minutes camtuh.. and sib baik gak aku ade beli air isotonik tu.. at least bertenaga sket.. pasni beli kacip fatimah lak.. hohohohhohooo..

lapa siottt.. erghh lapa nyehh.. semalam aku tak mkn mlm so sah2 masa buat assignment, perot aku bunyik2 cam umah setinggan.. haihh mmg stress la smALAM sampaikan boifren aku ajak cet pon, aku tak layan.. bizi maa.. tappe pasni dah ok sket.. ouhh dis friday aku akan meninggalkan bumi mmu.. tp destinasi yg aku nak pi pon cam ampeh gak.. nak wat cemane tu dah task aku as student so terima ler seadanyeh...

ikutkan byk bende aku nak bebel.. lagipon mmg dah lame aku tak update blog.. hmpp..tgk la mlm kang ke aku sambung..

to be continued dudd...

No comments:

Related Posts with Thumbnails