Friday, March 05, 2004

Alhamdulillah...
akhirnyeh aku berjaya buat layout baru utk blog aku.. ahaks! padahal kalo ikutkan aku sepatutnyeh bizie ngan esemen tp arini aku just tumpukan pada blog aku jerk.. bley ka camtu? ape2 pon aku amat suka ngan layout nih spashly gambo tepi tu.. cinta pandang pertama beb!~

*sigh*
byk bende yg berlegar dlm paler otak aku.. dan byk bende yg ingin aku nak luahkan tp biler tangan ni start nak menaip, mood tu tade.. hmpp~ dah masuk hari jumaat rupernye.. masa skang makin cepat berlari.. bukan stakat berlari2 anak tp ni dah peringkat berlari2 mak bapak.. siang tadik masa aku beli fruit tart kat fazlin, aku sempat bitau dia yg aku nak switch position ngan jamira n abikurami tu.. biar aku jer jadik designer.. senang sket at least (ye ke senang?).. mlm tadik pon pas meeting grup agama, aku teman inaz beli makanan kat HB2.. ikut plan nak mkn nasik lemak cyberjaya tp arini either tutup awal atau mmg tak bukak langsung.. pastu try usha kat HB1 tp dah abes plak.. inaz la paling kepunan sbb dia yg ngidam.. kekeke.. aku tak beli ape pon coz aku cam tade mood nak mkn.. mebbe byk sgt pikir yg bebukan sampai efek kat appeatite aku.. aku pon skang ngan bebudak tu tgh sebok2 carik tempat prektikel.. cuak gak nih.. takut tak sempat.. skang dah bulan 3.. start prektikel bln 5.. haih la.. pastu 10hb nih ade 3 assignment kene submit.. warghh bizinyehh.. then 12hb till 14hb MI ade camping kat Sg. Congkak.. waaa!!! nape misti sg. congkak!! dah aar bayo rm67 mahal tuhh!! at least kalo pi PD pon dah kire oret.. ni, sg congkak? congkak sg? arghh batin tertekan..

....teringin sgt nak pegi main bowling ngan danny :(

No comments:

Related Posts with Thumbnails