Monday, March 22, 2004

TQ ENCEK BF

To Ayah tersayang.. Selamat Hari Lahir.. semoga dimurahkan rezki n kuarga kite bahagia selamanya.. sayang Ayah!! badan aku letey sesgt.. skang mmg bizi tp aku tetap curik masa utk bersama danny.. kitorang jarang jumpa coz danny kat melaka n aku kat cyber.. so sabtu lepas kitorang pi Mines.. ikut plan nak tgk citer Along Came Polly tp tayangan belah mlm plak so terpakse tengok Buli.. very da menyesal actually tgk citer Buli tu.. for me, citer melayu tetap citer melayu.. misti ade busuk sket.. cam kes apek gak, lawak yg Aflin Shauki buat adelah version lawak2 yg dia selalu buat kat dia nye TV show ngan dia nye previous film.. aku dengar citer org kate besh giler so aku pujuk diri sendiri supaya tengok gak citer melayu kat pawagam tp biler aku dah tengok sendiri, 'well dat zit!!'..neva wanna watch malay film again! actually aku write dis blog spashly for danny.. thanks a lot!! lebiu always hun!! kate danny mmg dah rezki aku kali ni coz dia byk banjer aku.. movie, baju, sneakers, etc.. tengkiu tengkiu!!!.. spashly for da sneakers.. luv it so much.. actually aku tak intend pon nak beli sgt da sneakers but danny really like it n pushed me to buy n paid for me.. hihihihii.. hurmm..harus kah aku menggayakan nye ke sekolah? hehehe :P
The Neopet Fruit Machine

Congratulations!!!
You have won 1000 Neopoints!

No comments:

Related Posts with Thumbnails