Sunday, March 07, 2004

TERJIWANG PLAK

Beep! Beep! ade msg kat henpon aku.. cepat2 aku open.. sayangku.. abg minta maaf atas kesalahan abg semalam.. so utk tebus kesalahan abg, abg nak ajak sayang pi bercuti kat pulau bila ada masa yg sesuai.. serta merta aku lonjak2 coz eppy.. yey!! danny ajak melancong ke pulau.. warghh beshnye.. lame dah tak pi bercuti.. so aku harap before aku pi internship, sempat la pi pulau dulu.. bole aku merilek2 kan otak aku nih.. aku suka pantai ni sbb aku suka dengar bunyik ombak.. rasa cam tenang.. tak sabarnye.. timer kaseh danny.. to danny: rina maafkan abg.. dan setiap kesalahan tu berpunca dr kita berdua dan bukan individu.. rina pun minta maaf juga sbb berkasar dgn abg dan keras paler :D.. muahhs muahhs besh lagu Inderaloka Kita by Spider.. byk kali aku rewind2.. Bagaikan kejadian alam Kau tercipta hanya untukku Bersumpah seakan esok tiada lagi Kudamba kau di sisi Waktu nafasmu kau hela bersama bermimpi Belayar Ke Inderaloka kita Di sana Kita sinar kau dan aku Ayuhlah ke dunia cinta kita Bersama kita sinar selamanya Tergambar lembah perjanjian Kita bersama Dakaplah rasa ini untuk selamanya Kembaralah Jauh ke dalam Kau kan temui jalan ke hatimu

No comments:

Related Posts with Thumbnails