Monday, March 15, 2004

pagi tadik aku bangun agak lambat area kul 10 lebeh.. tu pon terjaga sbb keadaan katil dan bilek aku yg cam bergegar2 cam ade segerombolan badak menyerang.. alhamdulillah letey semalam dah berkurangan.. tp lenguh2 tu still terasa spashly bhgn otot2 kat peha.. erm, perlu ke aku stori pasal camping aku kat Sg. Congkak tu? no need la rasanye.. cam dah basi lak nak citer.. ape2 pon camping tu kire cam half2 la.. ade yg besh n ade yg tabbesh nye.. n aku bersyukur sbb tak kene gigit pacat masa night walk.. dania kene weh.. fuhhh seram n geli siot.. n aku paling suka masa river crossing tu coz main ngan air.. i lurve water bebeh~

time tghari Teh tanyer aku nak jadik model pengantin kak Fathin tak.. ikutkan aku nak gak sbb cam teringin gak merasa pakai baju pengantin tp memandangkan muka aku yg sunburn teruk nih spashly idong aku nglupas2, aku luperkan ajer niat aku.. so at d end, Dania jadik model.. hehehe.. kasik can member, cewahhh!~ so bout kul 3 kitorang dah ready n 1/2 hour pastu kitorang gerak ke Ampang coz kak Fathin shooting kat kedai Kak Rina kat sane.. kul 4 lebeh sampai sane n terus mekap2.. o ye, model lelaki Rino namanye, member cousin Teh.. not bad la gak.. hihihihi.. utk shooting tu, pengantin kene pakai serba ungu coz pelamin yg dah ready made tu warna ungu.. cun!! lawa warna ungu nih sesuai la utk Dania ngan Rino.. aku ngan Teh jadik cam pengapit jer.. lame gak shooting coz kul 8 lebeh baru abes semer.. pastu pi mkn nasik lemak panas.. yg besh nye Kak Fathin banjer.. yey!!~ pastu dia kasik cokelat lagik.. baik sungguh kak FAthin nih.. ehehehehe.. lenkali shooting ajak aa kitorang :P

so skang aku cam letey kembali.. cam 5-6 hari nih stret 'bekerja'.. fuhhh.. camne la biler keje bebetul nnt yeh.. ape2 pon aku seperti suda ngantuk nih.. mmg kene tido awal pon coz sok ade class E-com ngan Media Law.. ade lagik 3 final projek lom siap.. so nampaknye aku masih bizi lagi..

well... life goes on aight?

ni pic masa kat kedai gitar aritu.. klik utk gambar besar yeh~

artistik si Teh dan gitarnyeh 3 anak dara yg cumel..hohohoh~ sian aku..huk huk huk~ Dania kontrol idong..kuang kuang kuang!! ko pehal?...pehal ko? ermm gebu nyeh - Teh

No comments:

Related Posts with Thumbnails