Thursday, March 18, 2004

aku bukak Virtualfriends.Net n aku dpt msg dr seseorang guna nick cocoloco.. ni la msg yg dia kasik aku:

From : cocoloco (*scoobar*, *substation 5*)
Sent : Thu, 18 Mar 2004 12:44:47 AM
Expires In : 89 Days
(Your message will be deleted after the message expired)
----------------------------------------------------------
Message:
aper dah jadi ngan ko ni!!!!!!!!!!! dulu rasenye nampak alim je...
sekarang ni dah macam lupa diri je...
dah tak takut ngan tuhan ke...
tapi camni le manusia yang bernama wanita...
sekali air bah sekali pantai berubah...he..heee..heeee
jage2 aaaaaa... ... .takut nanti dulu berharga next time
lelong pun org tak nak..
bye bye
_______________________________________________________


aku tak heran dgn msg ni.. malah masa bace msg ni aku tersenyum sinis.. camni ke cara peneguran yg berhemah? dgn kata2 yg kasar dan menyindir.. camne ni cara nak suruh org berubah ke arah kebaikan? GO TO HELL LA!!! kalo stakat camni, bukan makin org berubah malah makin teruk adelah.. silap2 kang terus murtad.. tu la masalahnye skang nih.. orang2 yg 'alim2' nih; tak kire la dak2 masjid; dak2 usrah; persatuan islam; etc (tapi tak semer) suka guna cara yg kurang tepat utk menegur bebudak cam aku nih.. biler org2 cam aku ni cam buat silap, terus dikutuk, dihina, diboikot, dikondem etc.. bukan nak approach secara baik.. mmg cam sial pon dorang nih.. kekunun dorang tu perfect sgt aar!! herlowww!!! salangkan Rasul pon tegur secara lemah lembut apatah korang yg ade byk dosa jugak tuh.. pls la sedar diri dudd.. kite sesamer manusia takkan lari dr kesilapan dan kelemahan.. ade yg tersembunyi dan ade yg nampak jelas giler.. so sesamer manusia yg konfem byk dose ni, apsal tanak memberi teguran secara berhemah dan baik.. cas cam ko baik, ko ingat bole terus lazer2 org2 yg tak bape alim keR? camtu ker? hohohoho!!! pendekatan yg 'bagussss' sgt.. *tepok tangan* respek sial org camnih.. cam haram!!! aku suda seperti lali kene bende2 camnih.. semer jenis yg mengutuk, memboikot, dan tah hape2 lagik.. semer ni makin buat aku keras hati tau tak.. so sori la dudd.. kalo camni gaya ko tego aku, ko bole pegi mampos la!! dan aku jugak doakan si cocoloco ni supaya bertemu jodoh dgn pompuan yg dia ckp tu.. biar la dia rasa.. pandai mengata org.. incik cocoloco, ko ingat org yg bertudung labuh sampai lantai tu alim sgt ker? ALIMMMMMMMMMMM!!! hahahahaha.. dah la takyah nak bangge2 kalo ko rasa ko alim.. byk dah kes terbongkar yg dak2 cas alim ni la yg paling 'nakal'.. dan lelaki berkopiah la yg paling gatalll.. so pikir la sendiri dudd.. jgn cepat menuding telunjuk ke arah org lain padahal 4 jari lagik menuding diri ko sendiri.. lastly aku ngan segala hormatnye mempersilakan orang2 cam incik cocoloco ni supaya segera pegi mati.. sekian terima kaseh.

No comments:

Related Posts with Thumbnails