Tuesday, March 30, 2004

BALIK SECARA DRASTIK

JEMAAT keputusan drastik aku buat so ptg tu aku terus blah balik Johor.. niat di hati aku nak lenjan kete wira SE baru ayah aku.. hehehe.. aku amik bas Hasry kul 7.. sepanjang jln nak masuk highway jem giler.. dlm bas lak tak ramai passenger ; ade la dlm 10 org jerk.. time2 camni ler aku start pikir life jerney aku.. sambil pandang luar tingkap bas, otak aku dah pikir macam2.. past life aku, current life aku n future life aku gak.. kire kes termenung jauh la nih.. pastu time kat jln sg besi, lampu2 kete yg tgh jem tu cam cantek lak aku nengok.. kalo ade camera kan bagus; bole buat light trail.. mmg giler lawa aa dudd.. sunset pon perghhh memukau sukma.. Subhanallah~ SABTU actually aku tak terus balik pontian.. aku singgah BP; stay umah Danny.. aku ade belikan mama cheese cake.. aku beli time kat Pudu.. apek jual kek tu dah cam aku so dapat aar diskaun.. beshnyeh.. ptg kitorang tengok citer Hidalgo.. besh gak la citer tu; based on tru stori pasal kude nama Hidalgo.. pas tgk wayang, aku pi main boling lak.. hehehe.. kenot help meh.. napsu memuncak tinggi.. ahaks!~ Danny tak main; just nengok jer aku main.. balik dr Summit, aku ikut kak Nana ngan Auntie Min pi pasar malam.. mlmnye Danny ajak makan kat 1001 Malam @ Shisha.. tobat tamau dah mkn western kat situ.. besh lagik western HB3! AHAD pepagi aku dah kejut danny ajak pi Summit lagik coz aku nak main boling.. kui kui kui.. bile sampai sane, ade tournament aar plak so aku rayau2 dulu sekitar Summit tu.. then kul 3 ptg baru dpt main boling.. kali nih sampai 5 game aku main.. as usual Danny hanya pemerhati setia.. Danny bebel2 jugak coz aku nih terlalu giler boling dan ske bershopping sakan.. iskk ape je aku beli.. hadiah danny ngan suar Giordano.. tu jerk tp duit kuar cam air sungai.. haih la.. ptgnye danny anto aku balik Pontian.. sedeh jap berpisah ngan danny.. cewahhh~ ISNIN pagi2 mak dah ajak pi Pasar Lambak.. tempat aku ni setiap Isnin ngan Jemaat ade pasar lambak.. cam lebeh kuang pasar mlm.. mak blanjer beli baju utk prektikel 2 helai warna itam ngan puteh.. maseh mak.. i lebiuuu~ masa nak pi pasar lambak tu, mak yg drive kete wira baru ayah tu sbb ayah memula tak kasik aku bawak coz dulu aku ade kes langgar pagar umah.. keh keh keh~ tp masa balik tu, aku berdegil nak bawak jugak so last2 mak kasik.. Alhamdulillah aku dah konfiden bawak kete so skang tade masalah lagik.. yeyeyeye!!~ lagipon kete baru so syiok aar bawak.. ayah concern giler pasal kete baru dia nih.. yer la beli memahal kan.. sape yg tak sayang.. hihihihii.. tp cam ayah sket2 dah cayakan aku bawak kete nih.. yela2 sket2 aku carik alasan nak pi umah atok bawak kete wira tuh.. muahh muahhss for ayah jugak :P ARINI aku amik bas Mayang Sari kul 8.30 pagi.. sedeh giler waktu aku nak melangkah naik bas.. aku benci balik MMU!!! dah la kene balik sengsorang nih.. selalu aku balik KL ngan danny tp arini alone.. sob~sob~sob~ aku sampai MMU kul 3 ptg..

No comments:

Related Posts with Thumbnails