Tuesday, March 16, 2004

pagi kul 6 lebeh aku dah terjaga.. pegi class e-com cam biasa.. arini class kejap jer coz Miss Rina absent.. Miss Nana just review chapter2 yg masuk final exam nnt.. biler tgk muka bebudak nih, semer pakat sunburn.. si Imah, Ira ngan Kak Mi pon sama.. paling teruk aku tgk si Kak Mi.. tp muka aku jugak paling teruk mengelupas.. semalam idong jer.. arini merebak kat dahi plak.. adeh jatuh saham.. kuang kuang kuang!~

actually nye arini tade bende sgt.. ptg nye pegi class media law.. Mr Melvin bitau chapter2 yg penting utk final.. balik dr class aku start buat cyberpreneurshipnye assignment.. submit khamis nih & aritu jugak terus final exam cyberpreneurship nih.. haih la awal giler exam.. tetengah carik bahan, ade plak fowed2 msg si Ieta jual tempe pedas RM5.. so ptg sket tu aku naik bilek Ieta ngan niat nak beli tempe pedas.. biler sampai, tengok Kak Izam plak ade jual Dunkin Donat.. aiyoohh very da gudaan la.. last2 aku beli donat sebijik dan tempe goreng.. hahaha yg lawaknye aku siap utang Ieta RM1.50 sbb masa aku pi bilek dorang aku just bawak RM5 jer.. hehehe.. pastu lepak sane jap tgk citer Alias ngan Ieta.. si Dania khusyuk giler ngadap illustrator buat poster utk apis kutcher terchenta.. awek yg mithali.. :P

byk kali aku pandang tuala biru lusuh aku tu.. lame dah niat aku nak gantikan ngan towel baru tapi cam tak sampai ati plak nak buang towel biru tu.. byk jasa dia kat aku.. biar pon dah mkn usia hampir 2 tahun, tp towel biru tu tetap menten tak koyak pon.. just warna jer yg makin pudar.. aku sayang towel biru tu.. buat masa skang aku lom decide lagik whether nak buang ke tanak.. iskk cam nak buat keputusan nak clash ngan pakwe je plak.. padahal towel jer bukan ade perasaan pon bende alah tu.. tp aku la nye perasaan.. sayu je bile aku start pegang nak buang towel biru aku tu.. hmpp biar la sampai akhir sem ni aku guna..

No comments:

Related Posts with Thumbnails