Thursday, March 25, 2004

Semalam area kul 8 lebeh aku memulakan journey menapak ke umah Ju kat Cyberia.. pc aku dah kiok so aku nak tumpang pc Ju wat keje.. lagipon umah grupmet aku lagik sorang si Ili Bazlina tu kat Cyberia so nnt senang sket kalo nak diskas ke ape.. mebbe aku bermastautin umah Ju ni sampai esok Jemaat.. hohohohoho!!~ lame sudeh tidak jumpa JU.. wendu sama Ju.. hihihihihi.. as usual gossiping2 liar meletos ke udara.. kehkekekeke.. aku suka bercerita n ngadu2 sket kat Ju coz dia ni cam motherly2 ghetoo.. maseh yeh Ju coz ko sudi tadah telinga ko.. Ju kate Jemaat ni nak pi jenjalan.. huwaa nak ikut!!! bley ka? :D tak kire nak ikut jugak.. nak kuar berpoya2 gak..

eh dah dah ina oittt!!! pi buat keje pliss~ wokey dudd chow dulu yeh..*blup*blup*

continue...4.46 PM
keje2 MI semakin nak setel.. dan aku maseh di perantauan.. cececece.. erm dunno nak balik biler.. wether mlm ni or pagi esok.. sok dah submission MI.. then sabtu plak mebbe aku nak turun mlk..wuhooo nape tak percaya? tu aar.. aku pon tak caye ngan diri aku gaks.. ahaks! kuasa chenta mengatasi segala2nyeh.. ape salahnye berkorban sket demi bf terchentut.. lagipon misi utama aku nak tengok citer Polly ngan Danny.. actually Danny tak kasik sgt coz dia kate nyusahkan ajer.. tp nak tengok Polly ngan Danny jugak!!!! nak tengok!!!! pehtu aku kene wat survey utk bowling coz Olin kate nak buat Bowling Tournament peringkat Puteri Umno Bandar n then nak invite Puteri cawangan lain join sekali.. tatau samada nak buat kat Skudai atau Batu Pahat.. cewahh cam bizi aa kekunun aku nih.. kekeke.. biasa aa kalo pasal boling mmg aku semangat.. dah aar lame tak main nih.. isk biler la bley qada' nih.. dok umah Ju nih keje aku nonton Astro.. beshnyehh.. smalam masa citer Ju-on semangat giler dak2 umah Ju.. siap jejerit ghetoo.. aku tak join coz time tu aku bz ngan Illustrator.. tp skang Alhamdulillah dah pree sket masa tercipta ler entry utk blog nih.. aku suka biler ade kengkawan2 aku spashly kosmet aku.. dorang semer sempoi; giler2 remaja; open minded semer.. tade la jenis yg kekwat2 rasa diri tu cas bagus.. yg kunun nyeh org jer la wat dajal ngan dia; cas dia tu angel ghetoo, tak penah ade dose kat manusia lain.. hmppp, misti rasa besh kan biler ko buat seseorang tu rasa bersalah; kunun cam salah dia besar sgt padahal bende tu bende temeh tp pada ko, hebat sgt la kalo tak tego org yg wat silap kat ko.. ayyohh very da poyorinas la org2 camnih.. yg tammo ngaku kesilapan sendiri jugak.. nampak org lainnye dose jer.. tu la sbb org tua2 cipta pepatah tahik kuman kat seberang bley nampak, tahik resakse sebeso2 tu depan mate tak nampak.. bukannye tak nampak tp cas buat2 tak nampak.. yerla kan mane ade org nak ngaku salah sendiri.. spashly bagi org2 yg rasa diri dorang maha hebat nih.. haih la.. tak paham org camnih.. tappe tak perlu pon nak memahamkan dorang.. dorang mmg jenis sial so kenot help la kan.. tappe aku doakan semuga dorang2 nih terbukak pintu hati mengaku salah sendiri..

danny!!~

ok la.. nak sambung tgk astro yeh.. chow~

No comments:

Related Posts with Thumbnails