Saturday, December 20, 2008

LELAKI IDAMAN

aku sgt addict dgn novel grafik a.k.a manga jepun yg edited by gempakstarz sbb aku malas nak baca novel yg panjang berjela2 tp xde grafik.. plus novel ni buat aku sakit otak nak membayangkan kehenseman hero & kecantikan heroin.. latar belakang citer novel pon blur.. just dihiasi oleh bait2 perkataan yg indah setinggi kayangan.. BYK KERJA utk difikirkan..


frankly speaking, aku sgt mengkagumi cara hidup jepun.. mebbe sejak umo aku 5-6 thn lagi, aku dh terdedah dgn anime jepun yg dulu2 waktu petang selalu ade kat TV1 atau TV2.. aku suka bahasa jepun tp nak blaja mmg ampeh! suka lagu2 jepun yg kebanyakkannye dr anime.. dan aku suka mamat2 jepun & korea.. eh cane korea bole termasuk ni? sila abaikan.. ala cam la korang2 pon xminat mamat2 dr jepun kan? kan?


tp 2 b precise la, aku minat ngan mamat2 dalam manga ni sbb diorang mmg ensem banget!! seronoknye kalo kisah chenta aku macam citer dalam manga yg penuh ngan kisah2 yg sgt romantis.. huhuhuhu aku terbuai-buai hocay.. luper semua keje2 umah yg berderet2 kene setelkan.. so ciri2 lelaki idaman aku adelah seperti watak mamat2 dlm manga.. TINGGI!; DADA BIDANG; RAMBUT LURUS; STYLO; KACAKNESS; KEWLNESS & paling utama ROMANTIK ABES!!!



ni manga latest yg aku baca.. ensem kan? huwhuahuahua tp nape xpenah mimpi mamat2 ni seme.. gagagagagga! heh aku cakap ni cam la aku cantek sgt nak dapatkan mamat2 seperti ini.. bole sebenarnye tp kene la gi jopun kan sbb kat sane berlambak2 cam pasar ikan.. kat sini kira rare la kalo nk cari.. pastu kalo ade sure byk competeter.. so SYUKUR dgn YANG KITA PUNYA!!!


tapi aku ni nakal tau sbb slalu usik si 'aku punya aku' tu..


"hey nape awak xputih?"
"ayy nape awak xtinggi?"
"eh nape awak xromentik?"
"hah nape awak makan belacan?" (motif???)
"saya nk awak jadi camni (sambil tunjuk manga), sila buat plastic surgery!"



hahahahahahaha!!! aku bukan bermaksud begitu pon.. just gurau senda je..

No comments:

Related Posts with Thumbnails