Wednesday, December 10, 2008

altamis kene pinjam

percaya atau tidak?
sebenarnye since cuti skola pertengahan bulan november lepas, aku dh stop anta sikenit ke bs dia.. cuma adela 2-3 kali aku anta sbb ade urusan seri paduka raja kapor.. cukup bulan aku tetap bayar full rm150 sbb malas nk tolak2 bcoz aku pikir anak aku pakai elektrik, air, & yada, yada umah dia..


tapi mebbe sbb rindu kot (kott la ek :P) dah 3-4 kali bs datang umah sebab nak pinjam altamis.. dia kata boring xde budak (sbb budak sorang lg yg dia jaga pon dah x dtg sbb ibu dia bersalin balik kg).. tambah plak anak bs, si lili yg blaja kat uitm ada kat umah je..lili suka sgt main ngan altamis nih.. altamis pon suka la ade org yg slalu layan dia..


siang td pon bs dtg lagi pinjam altamis.. kali ni sbb anak sedara dia dtg 4 org.. diorang pon suka main ngan altamis.. kalo dtg umah bs tu misti tanye mane altamis.. ekceli time tu aku nak kuar gi GIANT.. ingat nak bawa altamis jenjalan tp aku pikir2 baik la altamis gi main ngan bebudak tu.. at least terdevelop jugak social skill sikenit tu.. hehehe.. kalo gi tempat ramai org yg open ni, lagi terdedah ngan pelbagai risiko penyakit berjangkit melalui udara ni.. so decision made; altamis kene tinggal umah bs.. huhuhuhu


sebenarnye aku amat sensitip kalo ade orang smoking berdekatan altamis but have no choice sbb smokers berada di mana2 sajos.. cuma aku keep distance je la; agak2 dlm safety zone & berada dlm kawasan kipas yg kuat ngan harapan asap rokok tu kene kipas dek fan.. bole gitew???


last entri aku bgtau aku main boling kan? well x sangka aku akan jumpa manusia yg 'dahla-bodo-sombong-buta-urup-lak-tu!' punye type.. lelaki tu opsss kantoi mahkluk tu berjantina lelaki, pekerja tempat boling tu juger.. sah2 la dah terjojol papan tanda peringatan KAWASAN DILARANG MEROKOK tp mamat tu selamberss badak afrika je smoking pastu siap kontrol2 kekunun ala2 model g-string.. dah la dok sebelah kitorang.. buduss tahap spender kan makhluk jenis ni.. abes pakaian kitorang bau rokok.. aku marah sbb altamis pon kene.. eii bleklis dh tempat boling tuh..

No comments:

Related Posts with Thumbnails