Tuesday, December 02, 2008

blewrghhhh

sgt bosan..
tgh sale skang tp aku sgt sangap
sape yg xnak menyedekahkan duhett kat tempat pembuangan duhett kan?
tp skang cm kene pikir byk bende..
dlm paler hotak mmg cam2 pikir kan bende yg kene pakai duhett..
owh nk saving lagik incase kalo jadik balek kampong..

skang nk mr.GITS ajak saya kuar tp saya xde mood..
ala2 tetiba moody..
altamis dh awal2 dihantar ke BS.. kalo kuar pon dh jarang bawak sikenit tu kuar sbb tammo dia terdedah ngan pelbagai jenis mara bahaya.. hebat x reason???
besh way biarlah dia rilek kat umah BS.. membesar dgn sehatnya..

ni ha skang ade pompuan yg sgt keco & huru-hara..
ntah hape2 la.. dh la tammo tulun pastu serabut ya amatss
buat susah2 je hotak saya TERPAKSA memikirinnya..

nnt bile everYthing dah setel, blog ini akan diREVEALkan!
x syiokk la jadik penyembunyi ni.. seperti kehilangan berlian jer..

eh nak tau x??? semestinya kamu, kamu, kamu & ya kamu juga mau tau kan?
tetiba saya rasa sgt HAPPY & PUAS hati sbb saya dh jumpa calon nama anak pompuan saya..
suka sgt sbb nama itew sgt cumel & punyai maksud yg baik2.. owhh x sabanye nak ade baby girl.. tp wat masa skang saya & mr.GITS tammo + lagi..
nk tau nama itew? ok.. namanya R****h **yy****
ada sapa2 nak try luck guessing?? hehehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails