Wednesday, December 17, 2008

ERR...10KM KOT!!!

lamenye xapdet.. hehehe sebenarnya hati tgh berbunga2.. sbb cek gaji dh dapat.. lambat ek? tu la, sbb kerani tu lupe nak inform aku.. so skang aku tgh kayo! so bile kayo ape buat? MAKAN!!! aku mmg suka makan tau.. slalu aku berfikir kat mane nak dapatkan makanan yg enak2 tp berpatutan.. slalu aku cari area liputan umah aku je.. takkan semata2 nak makan sedap sampai ke melaka plak peginya (cth je)


lagi 1 aku pikir nak cari more toys la utk altamis.. sian je tengok mainan kt playpen dia.. suku dr tu dah kire total lost.. oh ye, skang kan bile aku letak dlm playpen, dia pasrah je; xmacam dulu memberontak2.. dia cam leka ngan permainan dia.. senang sket aku nak wat keje.. gewd boy sayang!.. sbb tu la aku kene belikan dia more toys yg bole build up his motorbike.. oh ye, pasal kete mainan utk altamis tu, we decided beli yg biasa2 je.. kat hometown aku lg byk choices tp xbeli lg sbb time raya aji tu xde space dalam kete :( kene tunggu la nampaknye; balik kg sekali lg baru beli..


eyeyeyeye harga minyak dh turun to rm1.80 kan? someone said to me, skang mmg turun je sbb ekonomi tgh lembab tp nnt bile ekonomi amerika dah ok, jgn terkejut kalo harga minyak sampai rm4! wow harus la aku gali tanah utk wat tangki minyak bawah tanah utk simpanan masa depan.. hahahaha! abes meletop kang umah aku xpasal2


aku dh usha GIANT kota damansara! sound jakun kan? sbb tmpt tu sgt BESH! byk kedai & jco donut pon ado! pasni xyah abeskan minyak sampai pavillion.. hahaha mak sokaaa!!!


astagfirullah! hampir lari topik sebenar.. aku sebenarnya nak bitau semalam kan kami gi exercise kat taman layang2 (betol ke ni? men hentam je ckp).. altamis ngelat sbb sepanjang jalan tu dia dok dlm stroller.. mami & ayah dia ni sempot abeskan jogging satu taman.. wahh bole tahan gak jauh route dia.. ingatkan pendek je route dia.. adela lebeh kurang 10km kot.. hahaha hemtam sajos teka.. sib baik mami dh awal2 bawak air jambu batu as bekal.. kuang kuang! tapi besh gak skali skala senam ni.. lame gile dh xsenam.. malam tadik abes 1 badan krem2.. nampak sgt kan badan sgt berlemak :P


-----------------------------------------------------------------------------------


TAG DARI INTAN


1. Do u think u are HOT?
::yup! hot di mata suami la!::


2. Upload a fav pic of you

3. Why do u like this picture?
::terasa ala2 covergirl.. hik hik hik! (time tunang ni)::


4. When was the last time u ate pizza
::time raya aji baru2 ni::


5. The last song u listen to?
::LASKAR PELANGI - NIDJI::


6. What are u doing right now besides this
::pegang altamis::


7. What name u prefer besides yours?
::xde! sbb aku mmg sokaa sgt nama aku.. self-addict :D::


8. people to tag
1.shazanateh
2.ajurina
3.mama balqish
4.mama zara
5.umi faiz


9. Who is no.1
::my beshfren in MMU::


10. No.3 is having relationship with?
::hubby dearie::


11. Say something about no.5
::1 mmu tp kos lain2::


12. How about no.4?
::just gave birth to lovely aisha zahirah::


13. Who is no.2
::x-rumet selama 2 tahun kat MMU::


***nota kaki : yey solosai ye intan :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails