Saturday, December 27, 2008

mari bershopping!!!

smalam secara eksidennye aku kuar shopping wif lil altamis & my sis.. mr.GITS xde sbb keje.. ekcelinye kami just nak gi pos barang je pastu nak gi trim rambut sikenit ni.. tapi kastemer kat kedai gunting tu ramai la plak so plan kansel.. otw nak balik tu terus lencong gi 1U..


seperti biasa skang aku lebeh senang parking kat wing lama.. dh x ske gi wing baru.. kekunun misi utama nak carik gadget utk altamis.. last2 aku ngan adik aku yg byk shopping.. lalalala! tetiba rasa sgt besh shopping sbb barang byk tp bile calculation baru rm200.. uishh bagus juger shopping time sale.. nyahahahaha!! kali ni aku xbeli baju altamis sbb aku rasa baju dia dh byk.. biar mami dia plak melaram..


alhamdulillah sepanjang sesi mendermakan duwet tu, altamis sgt behave.. slalu dia ni byk kerenah jugak tp dis time dia rileks jerk.. bagus nye anak mami! as reward aku blikan mainan utk sikenitku tersayang :x


aku belikan mr.GITS sepasang kemeja ren.oma.. maklum la isteri mithali kan.. gi mane2 pon; x kira la jauh ke dekat ke; suami tetap dalam ingatan.. haaa time nak beli kemeja tu, segala mak neka taste encek suami tu aku input dlm otak.. dia xske kaler gelap2 sbb dia kata dia itam, xske kolar putih sbb senang nampak kotor dan kene saiz L.. so everything check! 1 aku bli kaler putih belang & 1 lg kaler ijau.. i loikeee! wink*wink*


encek suami balik keje kul 9mlm.. aku ajak kuar makan sbb aku malas nak masak (sbb dh penat kuar shopping :>)..so we ols gi lepak kat mc.d.. niat nak order prosperity tp bile tengok price sgt mencengkam duit poket trus monopos itew niat.. aku xpaham nape harga prosperiti sgt mahal tebaboom banding tahun2 suda.. aku mmg xleh trima.. xkisah la dis year xmakan prosperiti.. aku rasa better la aku beli beger ramli pastu marinet celup dlm black pepper sos.. abes citer.. rasa ade la lebeh kurang gak kan?


so mr.GITS order bubur as usual & aku order Grilled Ciken Foldover sbb dh lame sgt xmakan foldover tu, while my sis order spicy ciken mcdeluxe.. altamis plak dan2 sampai mc.d trus terlelap (mmg waktu tido dia area kul 9pm tu).. jeng jeng jeng! waktu for mamam! xcited ni bukak box ciken foldover tu tp bile tengok je keadaan isi kat dalam trus aku terkesima (ayat skema spm seh)..
COMPARE TO THIS!!!



kalo korang la tgk presentation camni, ape perasaan korang? selera aku terus monopos.. budak yg buat ni ikhlas ke xikhlas keje ni? ishhh wat la elok2 sket.. my sis siap suruh jumpa manager tunjukkan ciken foldover tu tp aku malas la nk keco2.. dengan sayur yg maha banyak gilos sampai x ter'foldover', sos putih yg idup segan mati x mau & daging ayam yg rentung dan semakin menipis compare yg gebuness sebelum2 ni punye.. kadang2 sakit ati jugak kan.. xkan la nak untung byk sampai tergamak wat camni.. ish ish sadisnye.. harus kah aku melupakan prosperiti & foldover?? aiii harga minyak dh turun tp makanan trus mahal..

No comments:

Related Posts with Thumbnails