Wednesday, December 31, 2008

SELAMAT TAHUN BARU

Selamat awal Muharam & Tahun Baru 2009! so ape azam korang? how bout 2008 nye azam? for me, 2008 is great! can say 80% archieve.. but still la ade turun naik kan.. dh nama pon kehidupan.. nape aku ckp great? 1stly sbb dapat title mother to altamis.. very2 marveles xperience.. then aku dpt pengalaman as cikgu.. got intebiu ***I.. but sadly negatip utk kemasukan :( sgt sedey tp aku still positif.. blum ade rezeki.. sekurang2 nye aku dah berusaha yg terbaik.. pendek kata, dis year masa aku 'terisi'..


sorang member tanye aku tammo + ke? pikir2 pon sebenarnye aku cam nak sbb aku congak2 kalo 'projek mega' tu dijalankn cepat, mmg xde masalah in end of d year.. lg pun Altamis dah 1 yr.. TAPI xleh pulak nak stat skang la sbb aku kene tunggu result bulan feb 09 ni.. aku rasa better aku ade anak cepat2 so bile target dah tercapai, aku bole stop awal.. hahaha.. xde la dah tua2 nanti anak2 still kecik.. lagipon aku dah ade calon nama anak pompuan.. xsabar plak nak kasi nama pada baby.. pastu siap verangans ni nak anak kemba.. hebat x hebat la angan2 aku tapi pening woo pikir!



lagi 10 hari Altamis will turn 1 yr old
wahhh tetiba nak menitiskan air mata.. tappe tunggu entri dia baru aku nanges bebetul :P.. hurm, dis wik cam byk berjalan tp just window shopping jers.. kami suka gi tesco damansara sbb bole hopping2 ke curve, ikano, ikea.. hihihi.. slalu kami parking kat tesco je sbb free (kene beli brg kat tesco baru free parking).. skang kan altamis dh xske duduk ngadap aku dlm troli sbb tu la dia duduk terkangkang cam dalam gambar tu.. siap buat muka spooki.. isk iskk sabo je la ngan anak bujang aku ni..


ingat x entri aku pasal kete mainan yg aku nak beli tu? kan aku cakap balik pontian baru aku nak belikan kete tu kan? tu la kadang2 kita merancang tp Allah yg setkan ketentuannya.. time tu jenjalan kat the.store sg buloh.. just nak beli puting jers tapi tetiba mr.GITS tunjuk kete mainan kat situ.. kewl mmg kewlness tapi harga not bad la gak.. tu pon sbb kete tu byk punat.. meaning byk pakai wiring so bebudak suka la ade byk tempat bole picit2 utk keluarkan pelbagai runut bunyi.. mr.GITS mmg berkenan sgt so aku just folo je la.. statement standard 'aku kan istri mithali' hihihi.. psssttt! sebenarnye ayahnye yg semangat nak godeh2 itew kete.. Altamis biasa2 je..


Altamis got his first hair trimmed! sebenarnye aku cam tammo potong rambut Altamis ni.. tapi mak aku pon dah bising2 ckp rambut sikenit ni dah cucuk telinga.. hohohoo bunyik cam horror je.. tapi memandangkan skang musim panas, Altamis cepat berpeluh pastu stat la dia tergaru2 kat area telinga ngan belakang leher.. aku nengok pon rimas.. lgpon aku kesian bile kulit dia senang sgt kene ruam panas.. so aku TERPAKSA potong jugak.. aku x botakkan just trim kiri kanan je.. lepas Altamis setel, mami dia plak trim rambut gak :P hehehe..


wajah comel sehari sebelum trim rambut.. rambut dia nampak blonde bile kene cahaya.. gonna miss this innocent face! skang sgt suka buat mimik muka camtu; kemam bibir.. time ni tgh nak makan kat madam's lim @ tesco.. time rambut ni ramai gak tanye anak aku boy ke girl sbb muka dia agak soft..


jeng jeng!!! ni la imej anak bujangku lepas trim rambut sambil posing atas kete baru dia :) nampak macho x? hehehehe.. sekurang2nye skang dh nampak kemas je kepala dia :P xde la asyik nak tergaru2 manjang.. skang dh ilang dah wajah comel & bertukar menjadi gagah perkasa :P hahaha!

No comments:

Related Posts with Thumbnails