Tuesday, December 02, 2008

kete IAA {vs} perfume mami

saya telah kuar deting jugak akhirnye ngan mr.GITS time petang tadi.. tu pon setelah didesak & dirasuah ngan pelbagai janji yg menarik.. bile saya cakap nak men boling; mr.GITS kata ok tp saya lebeh suka main boling waktu pagi sbb ongkosnya murah dong; cuma rm2.50/game.. tp kalo dh kul 2ptg+ sudah kembali pada harga asal.. so boling kansel..

naahh baru teringat saya mau survey trekker @ kete yg kecil baby bole main tu (tatau la nk panggil ape).. sbb aritu bs IAA kasi pinjam kete kecil tu.. nampaknye IAA suka bangat deh maka saya terpikir utk beli 1.. memula kesepertian mau pergi ke MV tp mr.GITS tammo drive jejauh (padahal time tu dh kat Damansara Height; bkn jauh pon) ALASAN!!! so kami belok aja nerus ke OU.. kali ni berkobar2 tamau parking di wing baru sbb nak napak ke wing lama sgt sempot.. so lepas simpang belok kiri tu terus ke parking bangunan lama.. tapi bile naik2 jer, aha masih sampai di wing baru! kami tensi sbb GAGAL! poyo x? hahahaha.. so menapak la we ols ke wing lama..

we ols ke mothercare sbb trekker mothercare cam besh tp yg x besh tang ongkosnya.. otak memberi isyarat bahwe rm400++ utk sebuah trekker tidak berbaloi walaupon kalkulator otak suda menolak harga 10% (sale) + 10% (member).. mr.GITS pon asyik geleng kapla.. maka kapla saya pon geleng juga sama..


mothercare trekker yg aku usha

ekceli we ols nak yg biasa2 jer.. so kitorang gi la usha kat JJ.. malangnye 1 pon hati we ols x berdebar2 bile tengok model yg ade.. tetiba saya jadik sgt fussy; nk yg comel la, yg prektikel la, yada yada master yoda.. yup hav to la when it come the money matters rite? so bleklis JJ.. headed to Toys'r'Us.. ni last choice ni..

gambaran imej dr otak kete yg nk dibeli

bile masuk toys'r'us lain plak citer.. we ols jadik rambang mata.. sudah! byk plak choicenya.. ekceli we ols ade 3 choices..


(i) okiedog Cheeky Chick

(ii) Fropper Bouncy Ride


(iii) Little Tikes Go and Grow Rider (Giraffe)

perasan x we ols dh jauh tersasar sampai planet zuhrah sane! ayayayayaiii.. jauh beza dr imej dlm kepala otak.. model (ii) tu sgt disukai mr.GITS.. sebagai isteri solehah, saya setuju aja.. tp tetttt!! kaki IAA x sampai! hahahaha hamek verangann sbb bende tu utk 18++.. so tinggal 2 option.. model (i) rejek sbb handle dia xleh pusing kiri kanan; go stret jerk.. alahai.. so tinggal la choice zirafah ni.. tp mr.GITS x ske atas alasan tayar dia plastik.. bluehh!! so ape jadik? we ols x jd beli kete/trekker/beskal futuristik IAA.. opsss we ols abehkan byk masa kat toys'r'us ni.. lepas x jadi bli tu, we ols survey plak alat2 runut bunyi utk IAA picit2 sbb saya notice dia mmg suka memicit2 guna jari telunjuk dia.. lobang idung saya dh byk kali jadik sasaran.. tang ni lg la byk choices.. we ols plak yg cam teruja picit sane sini.. hahahaha.. tp last2 x bli juger.. dushhh! dushh!!

ok ok enuf la pasal toys.. alkisah sabtu lepas, saya deting ngan gf saya, Teteh ke The Curve.. Teteh ajak survey parfum (I LOIKE!) for her & her bf la of cos.. so gi la MJ tp xbesh la situ sbb x semua perfume ade.. ekceli saya nk test Britney Spears - Fantasy Midnight sbb cam besh jers tengok tp xde plak brand tu.. so saya just follow jer si Teteh.. dia beli Bvlgari AQVA for bf & BlackXS dr paco rabanne.. b4 cau, saya sempat usha Hugo Femme tp bile bau XX waaaaa saya terus cam xleh luper bau itew.. bau dia sgt suwiittt.. well saya mmg suka bau2 yg suwitt dan florel.. kalo woody tu mmg saya avoid sbb agak keras..

SO MY WISHLIST OF THIS MONTH IS

which...................................... saya dh pon bli tadi together2 ngan mr.GITS nye yg XY kat JJ.. weeehooooooooooooo!!! oh saya dah bau fantasy midnight.. bau dia mmg manis gilersss.. cam x sesuai plak ngan saya yg dh mak budak ni.. hehehe


when power combined.. US! :P hehehehe


p/s: jgn salahkan saya.. salahkan kawan saya si Teteh sbb mendrag saya ke zone mengidam.. dan juger encek hubbi saya sbb mendrag saya keluar eventho saya dh insist tammo keluar sbb dh tau misti saya akan menyedekahkan duhet kat tempat pembuangan duhet!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails